Stap 2.1.1. Ik kan wel inloggen in mijn webmail
Volg onderstaande stappen
Wijzig de instellingen in je control panel
De stappen worden uitgelegd in onderstaande video:
Samenvatting video instructies voor het inloggen in je control panel (Plesk):
- Ga naar je control panel: Typ je domeinnaam in je adresbalk (bijvoorbeeld www.voorbeelddomein.nl) en plaats :8443 erachter.
- Log in met de inloggegevens die we aan het begin van onze samenwerking hebben verstrekt.
- Indien je de inloggegevens niet meer hebt, dan kan je deze resetten met jouw klantnummer. Mocht je jouw klantnummer ook niet meer hebben, dan kan alleen de contracthouder een inlog reset aanvragen via servicedesk@linqhost.nl.
- Test of je na de wijzigingen weer kan mailen.
Niet gelukt?
Als het na het wijzigen van de control panel instellingen nog niet lukt om te mailen, dan zullen we de inloggegevens moeten resetten. Klik voor verdere instructies op onderstaande button.